عنوان : مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :24

هدف پژوهش حاضر مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان بود. 410 دانشجوی شاغل به تحصیل در رشته‌های مختلف علوم انسانی دانشگاه گیلان که در دامنه سنی 33- 17 سال قرار داشتند، به پرسشنامه حالت‌های فراشناختی اونیل و عابدی (1996) و پرسشنامه سبک‌های یادگیری ورمونت (1994) پاسخ دادند. آخرین معدل کل اکتسابی دانشجویان به عنوان شاخص عملکرد تحصیلی آنان در نظر گرفته شد. با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه گام به گام، نتایج نشان داد راهبرد نظم‌دهی معطوف ‌به خویشتن (0001/0, P< 364/0β =) بهترین پیش‌بینی‌کننده‌ عملکردتحصیلی دانشجویان است (0001/0P< ؛ 289/32F=) و سایر متغیرها به علت تأثیر اندک از مدل نهایی حذف شدند. در این پژوهش، موتور شتاب‌دهند عملکرد تحصیلیِ دانشجویان راهبرد نظم‌دهی معطوف‌ به خویشتن شناخته شد؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت تدوین مداخلات آموزشی که در آن دانشجو می‌آموزد، بر روند یادگیری خود و نتایج حاصل از آن نظارت کافی داشته باشد، تأثیر قابل ملاحظه‌ای در ارتقای توان یادگیری و در نهایت، بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان بر جای بگذارد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله مطالع? اثرهاي حالت‌هاي فراشناختي، راهبردهاي پردازش و نظم‌دهي بر عملکرد تحصيلي دانشجويان
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir