عنوان : مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران :

تعداد صفحات:8

چکیده:

خرما از محصولات کشاورزی ارزشمند ایران است که نه تنها در تغذیه بومیان مناطق خرما خیز نقش مؤثری دارد، بلکه در بازارهای جهانی نیز خریداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. تولید خرما در ایران به قرنها پیش برمی‌گردد. در حال حاضر نیز بخشهای قابل توجهی از اراضی باغی کشور به پرورش این گیاه اختصاص دارد. این تحقیق در سال 1384 به منظور بررسی اهمیت بازاریابی خرما در ایران انجام گرفت. نتایج نشان داد که میزان تولید خرمای کشور حدود 965 هزار تن بوده که 08/96 درصد آن از اراضی آبی حاصل شده است که در این میان سهم تولید اراضی دیم 92/3 درصد بوده است. بیشترین تولید خرمای کشور به استان کرمان با دارا بودن 42 هزار هکتار نخل بارده و با داشتن 270-200 هزار تن تولید، تعلق دارد به طوریکه با 58/16 درصد سهم در تولید خرما در جایگاه نخست قرار گرفته است. پس از آن استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، منطقه جیرفت و کهنوج فارس، خوزستان و بوشهر به ترتیب با: 68/14، 24/14، 22/14، 50/13، 10/13 و 75/12 درصد سهم در تولید خرمای کشور در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. هفت استان مزبور جمعا 06/99 درصد خرمای کشور را تولید کرده‌اند. همچنین ارزش صادراتی خرمای ایران در فاصله سالهای 1378 تا 1384 از رقم 22798 هزار دلار به 187419 هزار دلار افزایش داشته است که این مهم لزوم بازاریابی مناسب خرما در ایران را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي اهميت بازاريابي خرما در ايران
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir