عنوان : پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم دارای 70 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم :

اسلاید 1 :

تعریف جنگ نرم

در جنگ روانی و آنچه كه امروز به او جنگ نرم گفته می‌شود در دنیا ، دشمن به سراغ سنگر‌های معنوی می‌آید كه آنها را منهدم كند . به سراغ ایمان‌ها ، معرفت‌ها ، عزم‌ها ، پایه‌ها و اركان اساسی یك نظام و یك كشور ،‌دشمن به سراغ این‌ها می‌آید كه این‌ها را منهدم بكند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل كند ، فرصت‌های یك نظام را به تهدید تبدیل كند.

اسلاید 2 :

هستی شناسی جنگ نرم

وقتی انسان ، تجهیز ، صف آرایی ، دهانهای با حقد و غضب گشوده شده و دندان‌های با غیظ فشرده شده علیه انقلاب ، امام خمینی و آرمانهای نظام اسلامی را می‌بیند وجود این جنگ نرم را باور می‌كند ، هرچند ممكن است عده‌ای این‌ها را نبینند.

اسلاید 3 :

ماهیت جنگ نرم

یكی از مسئولان طراز اول كشور رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل ، در سال گذشته توصیه‌ای به آمریكایی‌ها كرد . این توصیه كاملاً در مطبوعات خارجی و اینترنت منعكس شد و امر پنهانی و مخفیانه ای نیست . توصیه وی به آمریكایی‌ها این بود كه بیهوده وقت خود را با عراق و كره شمالی و كشورهایی از این قبیل تلف نكنید . مسئله اصلی شما ایران است . اگر خاورمیانه را می‌خواهید وقتتان را مصروف عراق نكنید ، سراغ ایران بروید ، كانون و سرچشمه آنجاست ، اما ایران مثل عراق و كره شمالی و افغانستان نیست كه بتوان با حمله نظامی آن را تسخیر كرد. نظام و حكومت اسلامی به مردم متكی است ، مردم آن را حفظ كرده اند . باید كاری كنید كه مردم آنه را رها كنند . راهش این است كه مردم را با ترویج فرهنگ و ادبیات غربی و فرهنگ و تربیت آمریكایی ، به واگرایی نسبت به دین و فرهنگ و سنت و تاریخشان سوق داد . وقتی مردم این تعلقات را رها كردند ، بعد از گذشت چند سال ، بدون این كه سرمایه ای صرف كنید ، با یك حمله و تحرك احیاناً نظامی مختصر ، می‌توانید این مانع بزرگ ، یعنی نظام اسلامی را از سراه بردارید.

اسلاید 4 :

خبردادن امام علی (علیه السلام) از فتنه های آینده :

سپس فتنه ای سر برآورد كه سخت لرزاننده ، در هم كوبنده و نابود كننده است ، و قلبهایی پس از استواری می‌لغزد ، و مردانی پس از درستی و سلامت ، گمراه می‌گردند و افكار و اندیشه ها به هنگام هجوم این فتنه ها پراكنده و عقاید پس از آشكار شدنشان به شك و تردید دچار می‌گردد ، آن كس كه به مقابله با فتنه ها برخیزد كمرش را می‌شكند ، و كسی كه در فرو نشاندن آن تلاش می‌كند ، او را در هم می‌كوبد ، در این میان فتنه جویان چونان گور خران ، یكدیگر را گاز می‌گیرند، و رشته های سعادت و آیین محكم شده شان لرزان می‌گردد ، و حقیقت امر پنهان می ماند ، حكمت و دانش كاهش می‌یابد ، ستمگران به سخن می آیند ، و بیابان نشینها را در هم می كوبند ، و با سینه مركبهای ستم ،

اسلاید 5 :

آنها را خرد می‌نمایند ، تكروان در غبار آن فتنه ها نابود گردند ، و سواران با قدرت در آن به هلاكت می‌رسند ، فتنه ها با تلخی خواسته ها وارد می شود و خونهای تازه را می‌دوشد ، نشانه های دین را خراب و یقین را از بین می‌برد ، فتنه هایی كه افراد زیرك از آن بگریزند و افراد پلید در تدبیر آن بكوشند ، آن فتنه‌ها پر رعد و برق و پر زحمت است . در آن پیوندهای خویشاوندی قطع می‌گردد و از اسلام جدا می‌گردند ، فتنه‌ها چنان ویرانگرند كه تندرستها بیمار ، و مسكن گزیدگان كوچ می‌كنند.

در آن میان كشته ای است كه خونش به رایگان ریخته ، و افراد ترسویی كه طالب
امانند ، با سوگندها آنان را فریب می‌دهند و با تظاهر به ایمان آنها را گمراه می كنند.
(خطبه 151 نهج البلاغه ، ترجمه دشتی)

اسلاید 6 :

رهنمودهای امام علی (علیه السلام)‌در مقابله با فتنه ها:

ـ پس سعی كنید شما پرچم فتنه ها و نشانه های بدعتها نباشید؛

ـ‌ و آنچه را كه پیوند امت اسلامی بدان استوار است ، و پایه های طاعت بر آن پایدار بر خود لازم شمارید؛

ـ و بر خدا ، ستمدیده وارد شوید نه ستمگر؛

ـ از درافتادن درون دامهای شیطان ، و قرار گرفتن در وادی دشمنی‌ها بپرهیزید؛

ـ و لقمه های حرام به شكم خود راه ندهید؛

ـ شما در برابر دیدگان خداوندی قرار دارید كه گناهان را حرام كرد و راه اطاعت و بندگی را آسان فرمود.

(خطبه 151 نهج البلاغه ـ ترجمه دشتی)

اسلاید 7 :

*پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله) :

(1)«لا تَكْرَهُوا الْفِتْنَتَهَ فی آخِرِ الزَّمانِ ، فَاِنَّها تُبیرُ الْمُنافِقین : در آخر الزمان فتنه ها را ناخوش نداشته باشید ؛ زیرا آن فتنه ها منافقین را نابود می‌سازد». (كنزالعمال،ح 31170)

(2) «سَتَكُونُ فِتَنٌ یُصْبحُ الرَّجُلُ فیها مُؤْمِناً وَ یُمسی كافِراً ، اِلاّ مَنْ اَحْیاهُ اللهُ بِالْعِلْمِ : به زودی فتنه‌هایی خواهد آمد كه بر اثر آن‌ها انسان شب را با ایمان به صبح می‌رساند و روزش را با كفر به شب می‌رساند ، مگر كسی كه خداوند او را به علم زنده كرده باشد.» (میزان الحكمه ، ج 9، ص 4526)

اسلاید 8 :

*امام علی (علیه السلام) :

«قَدْلَعَمْری یَهْلِكُ فی لَهَبِ الْفِتْنَهِ الْمُؤمِنُ ، وَ یَسْلَمُ فیها غیرُ الْمسْلِمِ : به جان خودم سوگند كه در شعله آزمایش ، مؤمن نابود می‌شود و غیر مسلمان سالم می‌ماند.» (غررالحكم ، ج4 ، ص 479)

*امام صادق (علیه السلام) :

«تَمنَّوُا الْفِتْنَهَ ؛ فَفیها هَلاكُ الْجَبابِرَهِ وَ طَهارَهُ الْاَرْضِ مِنَ الْفَسَقَهِ : فتنه را آرزو كنید؛ زیرا فتنه موجب هلاكت ستمگران و پاكی زمین از فاسقان است». (بحارالأنوار ، ج 90 ، ص 326)

اسلاید 9 :

گزینه های دولت اوباما در قبال ایران :

1) اقدام نظامی ـ حملات هوایی دقیق به مراكز هسته‌ای

2) اقدام نظامی ـ حملات هوایی گسترده به مدت طولانی

3) اقدام نظامی ـ تغییر رژیم از طریق اقدام نظامی و اشغال  ـ الگوی عراق و افغانستان

4) اقدام نظامی ـ تهاجم زمینی ، كشف و انهدام تأسیسات هسته‌ای ، عقب نشینی و انتظار ، فروپاشی احتمالی ایران

5) گفتگو ـ موضوعی محدود ـ الگوی كره شمالی

6) گفتگو ـ معامله كلان ـ الكوی لیبی

اسلاید 10 :

7) عدم اقدام ـ رضایت دادن به دستیابی به فناوری هسته‌ای

8) دیپلماسی قهرآمیز ـ تحریمهای فراگیر شورای امنیت ملل متحد

9) دیپلماسی قهرآمیز ـ تغییر ساختار ـ مهار

10) دیپلماسی قهرآمیز ـ محاصره دریایی

11) دیپلماسی قهرآمیز ـ عملیات مخفیانه ـ خرابكاری و ترور

12) دیپلماسی قهرآمیز ـ تغییر رژیم از طریق مبارزه غیر خشونت آمیز

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود پاورپوينت پيش درآمدي بر جنگ نرم
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir