عنوان : تحقيق در مورد اينترنت چيست
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقيق در مورد اينترنت چيست دارای 40 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقيق در مورد اينترنت چيست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحقيق در مورد اينترنت چيست،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تحقيق در مورد اينترنت چيست :

اینترنت چیست

اینترنت بیش از یك شاهراه اطلاعاتی است
اینترنت بیش از یك بزرگراه است . عبارت بزرگراه نمی تواند دنیای واقعی اینترنت را توصیف نماید . استفاده از این عبارت مثل استفاده از سیستم قرقره قدیمی در مقایسه با فیزیك كوآنتوم است .به تصویری از اینترنت نیاز دارید كه الكترونها ، كابلهای فیبر نوری،انتقال داده ها با سرعت بالاو تمام اجزای صوتی بخشی از سیستم اعجاب انگیزی مثل اینترنت را نشان می دهد .

سیستمی از سیستمها
یكی از بزرگتری اشتباهات مردم راجع به اینترنت این است كه آن را یك (وسیله )می دانند.آنها می خواهند اینترنت را در جعبه ای قرار دهند و آن را به جای اینكه مجموعه ای از بخشهای مختلف بدانند ، یك مكانیزم منفرد می دانند .
كارهای مختلف در اینترنت

اولین فایده هر سیستم این است كه اعمال مختلفی را می توان انجام داد . بدن ، یك سیستم است : میتواند صحبت كند ، می تواند راه برود ، می تواند اشیاء را نگهدارد ، می تواند داده ها را پردازش نماید و میلیونها كار دیگر را انجام دهد .

تجهیزات اینترنت
اگر از شما سوال شود كه برای استفاده از اینترنت به چه چیزی نیاز دارید ، احتمالا“ می گویید : كامپیوتر ، مودم و انواعی از اتصالات . این مطلب درست است . اما اینها تجهیزات استاندارد هستند، گرچه به اینها نیاز است ولی تجهیزات كلیدی در اینترنت نیستند
معرفی وب جهانی

دائرهالمعارف وب
در دنیای وب جهانی با اصطلاحات و واژه هایی سرو كار دارید كه با آنها آشنایی ندارید . اغلب این اصطلاحات مربوط به فعالیتها و موضوعاتی است كه در وب جهانی مهیاست .
اصطلاحات سایت وب
مهمترین بخشهای وب جهانی عناصری مثل كارگزارها ، صفحات( Pages) اتصال سریع و غیره است كه بخش وسیعی از وب جهانی را تشكیل می دهد .چند اصطلاح در زیر آمده است :
1 سایت وب (Web Site ) : مجموعه ای از اسناد وب جهانی است كه شامل صفحه اصلی و بسیاری از صفحات مربوط به آن است . سایت وب جهانی را میتوان به عنوان كتاب الكترونیكی محاوره ای در نظر گرفت .
2 صفحه اصلی (Home Page) : سایت وب ویژه ای رادر بر می گیرد .صفحه اصلی، مهمترین صفحه یا اولین صفحه ای است كه برای یك سایت وب جهانی شخصی یا سازمانی ، ظاهر می شود .
3 پیوند (Link) : شكل خلاصه پیوند ابر متن (Hipertext Link) است . پیوند مسیری را ایجاد می كند كه شما را ازبخشی از یك سند به بخش دیگری از همان سند ، سند دیگر یا منابع دیگر متصل می كند.پیوند معمولا“ به رنگ خاصی ظاهر میشود كه با كلیك كردن بر روی آن می توان به صفحه دیگر وب رفت .
4 اتصال (Anchor): پیوندی است كه شما را به بخش دیگری از یك صفحه وب متصل میكند .
5 نقشه تصویر(Image mape): ویژگیی در وب جهانی است كه كاربر با وجودآن می تواند جاهای مختلفی را در تصویر گرافیكی كلیك كند تا به اسناد دیگر متصل شود .
6 قاب(Frame) : ویژگی در وب جهانی است كه متن ، پیوند ، گرافیك وسایر رسانه ها را در بخشهای جداگانه ای از نمایش مرورگر (browser ) تدارك می بیند ، بعضی از اسناد پیوند خورده است .
7 جدول( Table ) : ویژگی در وب جهانی است كه متن سند ، پیوند ، گرافیك و سایر رسانه ها را در قالب سطر و ستون تهیه می كند . مرزهای جدول ممكن است در بعضی از اسناد قابل مشاهده باشد و در بعضی دیگر قابل مشاهده نباشد .
محتویات وب
اكنون كه آشنایی سطحی با وب پیدا كردید ، به محتویات وب می پردازیم . چه عناصری در وب نقش اصلی را بازی میكنند .
1 اچ تی ام ال (HMTL) : زبان علامت دار ابر متن . اچ تی ام ال زبان برنامه نویسی وب جهانی است كه به مرور گرها میگویند چگونه متن ، پیوندها ، گرافیك و سایر رسانه های اسناد را نمایش دهند . این زبان اساس تمام صفحات وب است .

2 كنترل گر وب : مسول نگهداری و بازسازی محتویات سند وب جهانی است . كنترل گرهای وب ، نیروهای خلاق ماورای وب جهانی هستند .
3 نام دامنه : نامی هست كه به هر كامپیوتر موجود در وب جهانی كه به عنوان تهیه كننده اطلاعات و فایلها هستند ، داده می شود . اساس دامنه ، دو یا چند عبارت است كه با نقطه از هم جدا شده اند .

4 یو آر ال (URL): یابنده منبع یكنواخت . یو آر ال به عنوان معرف اسناد وب جهانی عمل می كند . یوآر ال گاهی به عنوان آدرس صفحه وب جهانی شناخته می شود . هر سایت و صفحه در وب جهانی دارای یك یو آر ال است .

كاربردهای عملی وب جهانی
توجه داشته باشید كه بسیاری از درسهای این كتاب ، حاوی كاربردهای عملی اینترنت است . بخش پنجم حاوی مثالهای متعددی از كابرد های وب جهانی است . در ادامه این درس ، بعضی از وبژگیهای موجود در وب جهانی را بحث می كنیم .
وب جهانی مشابه چیست ؟

تنها محدودیتهایی كه در یافتن چیزهای مورد نیاز وجود دارد ، تصورات كنترل گروهای وب است . وب برای میلیونها هنرمند ناشناخته جهان ، مانند پارچه مخصوص نقاشی عمل می كند.سایتها ، متنها ،تصویر های گرافیكی ، پیوند ها و رسانه هایی كه به سبكهای مختلف ، طراحی و الگوها را نشان می دهند. بسیاری از صفحات این عناصر را با قالب ساده ای نمایش می دهند كه درك آنها ساده است . اغلب چیزهایی كه در وب ظاهر میشوند، ممكن است از عناصر خاصی استفاده كنند تا بیت اضافی “ZING“ را به صفحه نمایش اضافه كنند . چندین ویژگی برای سایتها شامل جدولها ، نقشه های تصویر ، قابها و انیمیشن است . كنترل گرهای وب با استفاده از این ویژگی ، صفحات جذاب ، موثر و واحدی را طراحی می كنند .
گزینه ها و اشاره گرهای تهیه كننده خدمات اینتر نت

این روزها هر كسی از اینتر نت صحبت می كند . تبلیغات تلویزیونی به سایتهای وب با اطلاعات بیشتر می پردازند . بنابراین در چنین وضعیتی باید بدانید كه چگونه می توان به اینتر نت وصل شد .اغلب كاربران برای دستیابی خودكار ، با تهیه كننده خدمات اینترنت (ISP) مشترك می شوند . كارگزار (ISP) در موقع لزوم شما را به اینتر نت وصل می كند تا از پرداخت 24 ساعته معاف شوید .

مودم ها
مودم: دستگاه الكترونیكی است كه داده های كامپیوتر را به سیگنالهای صوتی تبدیل می كند . این سیگنالهای صوتی از طریق خط تلفن معمولی قابل انتقال هستند .در طرف گیرنده ، مودم دیگری سیگنالهای صوتی را به داده های كامپیوتری تبدیل می كند كه ارتباط مودم را برقرار نماید . سرعت مودم با كیلو بایت بر ثانیه (kbps) سنجیده می شود . متداولترین سرعتها عبارتند از 4/14و 8/28 (kbps). مودم هایی باسرعت 6/33 (kbps) نیز وجود دارند ، ولی بسیاری از آی اس پی ها نمی توانند آنها را پشتیبانی كنند .

ارتباط شخص با با شخص از طریق پست الكترونیكی
آدرسهای پست الكترونیكی
آدرسهای پستهای الكترونیكی به راحتی قابل درك است . در واقع ، اگر درس اول را خوانده باشید با بضی از مفاهیم آشنایی دارید . هر پست الكترونیكی دارای سه عنصر است :
1 كد شناسایی : هر شخص با آدرس پست الكترونیكی دا رای كد شناسایی خاصی است . كد شناسایی می تواند كلمه ساده ای مثل johndoe یا پیچیده باشد .
2 @ : علامت @ كد شناسایی را به عنصر سوم وصل می كند .
3 دامنه : تا كنون با اسامی دامنه آشنا شده اید . هر آدرس پست الكترونیكی دارای دامنه است .
ارتباط شخص با شخص از طریق پست الكترونیكی
برنامه های پست الكترونیكی خوب ، فراوانند . بعضی از تهیه كنندگان خدمات اینترنت ، مثل آمریكن آن لاین ، نرم افزار مخصوص به خود را در اختیار شما قرار می دهند تا پست الكترونیكی را بخوانید . اغلب آی اس پی ها با مشتری پست الكترونیكی دیگران را برای شما تهیه می كنند و یا آن را به عهده خودتان واگذار می كنند .
ارسال ،كنترل و خواندن پست الكترونیكی
فرض كنید كسی را استخدام كرده اید كه نامه های شما را هر روز دریافت می كند. به این شخص چه باید بگویید . باید خودتان را معرفی كنید و بگویید كه صندوق پستی شما در كجا قرار دارد و نامه ها را باید در كجا تحویل دهید .
مشتری پست الكترونیكی نیز مانند همین شخص كار می كند . مشتری پست الكترونیكی را برای شما دریافت می كند ، به طوری كه می توانید آن را بخوانید ، به آن پاسخ دهید ، آن را ذخیره كنبد ، آن را حذف كنید و یا هر كار دیگری را با آن انجام دهید . در یو دو را می توان با انتخاب Tools| Option به پیكر بندی دست یافت و یا در مك ( Mac) می توان از گزینه Special | Setting استفاده كرد .
ارسال پیام
قبل از خواندن پست الكترونیكی ، اگر چیزی برای خواندن وجود داشته باشد ، خوب است . اگر تاكنون آدرس پست الكترونیكی را به چند نفر از دوستان خود داده اید ، شاید الان پیامهایی برای خواندن داشته باشید . اگر ندارید ( ویا حتی اگر داشته باشید ) ، ارسال چند پیام به هر حال مفید خواهد بود .
برای امنیت ، باید ابتدا به خودتان پیام پست الكترونیكی بفرستید . این تمرین دارای دو هدف است : اول اینكه اگر اشتباهی داشته باشید به اشتباه خود پی می برید ، دوم اینكه اگر این فرآیند كار كند ، حداقل یك پیام دارید كه بخوانید .
دریافت ضمیمه ها

دریافت ضمیمه ها ساده تر از ارسال آن هاست . تقریبا“ هر مشتری پست الكترونیكی كه می تواند ضمیمه ها را ارسال كند ، به طور خودكار ضمیمه ها را برای دیگران رمز گشایی می كند و آنها را در دیسك سخت ذخیره می نماید ، به شرطی كه مشتری بتواند الگوی رمز گذاری را درك كند .
تنها چیزی كه باید بدانید محل ذخیره ضمیمه هاست . عموما“ با استفاده از گزینه یا مرجع ، به مشاوری می گویند كه هر ضمیمه را در كجا ذخیره نماید . انتخاب فهرست خالی ، ایده خوبی است ، به طوری كه به سرعت می توان محل ضمیمه ها را پیدا كرد . معمولا“ خطی در بدنه پیام ، تیدیل سند الحاقی را بیان می كند .

ایجاد امضاها
یكی از پر استفاده ترین اعمال پست الكترونیكی امضاست . با استفاده صحیح از امضاء می توان اطلاعاتی را ارسال كر د و یا لطیفه هایی ر ا بیان نمود و اعمال دیگری را انجام داد .

مدیریت سطح میانی صندوق پستی
بهترین ابزار مدیریت صندوق پستی ، خود صندوق پستی و یا به عبارت دیگر ، صندوقهای پستی است . با اغلب مشتریان پست الكترونیكی ، می توانید صندوق های پستی را ایجاد و سازمان دهی كنید تا بهتر بتوانید پیام ها را مدیریت نمایید .
بسیاری از مشتریان با صندوقهای پستی استانداردی مثل ورودی ، خروجی و یدكی سازمان دهی می شوند . برای مدیریت صندوق پستی اصلی ، اینها خوب هستند ، اما صندوقهای دیگری نیز وجود دارند .
استفاده از ارتباط ناپیوسته پست الكترونیكی

اگر از تهیه كننده خدماتی استفاده می كنید كه نرخ آن ثابت است ، مدت زمان اتصال به اینترنت اهمیتی ندارد . خوشبختانه با اغلب مشتریان پست الكترونیكی ، می توانید بدون اتصال ، پیامها را بخوانید تركیب كنید . پس از اینكه آماده ارسال نامه جدید شدید ، اتصال برقرار كنید ، تمام پیامها را منتقل كنید و سپس ارتباط را قطع كنید .
فرآیند كار با ارتباط ناپیوسته ، از یك مشتری به مشتری دیگر متفاوت است . به عنوان مثال ، آمریكن آن لاین ، دارای بخشهای پایداری است كه به وسیله آن می توانید اتصال برقرار كنید ، نامه را منتقل كنید ، هر پیام تركیب شده ای را كه منتظر ارسال است ، ارسال كنید ، وسپس اتصال را قطع كنید . یودورا ،دارای گزینه ای است كه امكان استفاده از ارتباط ناپیوسته یودورا ،را فراهم می كند .
لیست سروها چگونه كار می كنند

درك عمل كرد لیست سرو ساده است . به یاد داشته باشید كه با تعریف یك كلمه یا عبارت ، میتوانید با مشتری پست الكترونیكی نام مستعاری انتخاب كنید كه پست الكتر ونیكی را به یك نفر یا یك یا یك گروه توزیع كند . لیست سرو به همین شكل عمل می كند ، اما در مقیاس بزرگتر برنامه فهرست پستی بر روی كامپیوتر تعریف می شود و آدرس پست الكترونیكی واحدی را تعریف می كند تا به تمام پستهای الكترونیكی كه به آن ارسال شده اند توزیع گردد . این نرم افزار لیست سرو ، فرآیند توانایی حذف و اضافه نامها به این “ نام مستعار “ بزرگ را خودكار می سازد .
ثبت نام در لیست سرو و خروج از آن

مهمترین فرآیندی را كه هنگام استفاده از لیست سرو باید بدانید عبارت است از چگونگی ثبت نام در آن و چگونگی خروج از آن . اگر می دانید كه در حال انجام چه كاری هستید ، ثبت نام و خروج از آن ساده است . یقینا“ باید نكاتی را بدانید كه ثبت نام در لیست سرو را ساده می كند .
ثبت نام در لیست سرو

پس از یافتن لیست سرو ، می توانید در آن مشترك شوید . مشترك شدن و قطع ارتباط در همه لیست سروها یكسان است . بر حسب اینكه لیست سروی كه می خواهید با آن مشترك شوید در كجا قرار دارد ، باید دستورات خاصی را بدانید . به طور كلی ، تصور كنید كه نیاز است این مراحل را كامل كنید .
خروج از لیست سرو

ممكن است دلایل زیادی برای خروج از لیست سرو داشته باشید . ممكن است دقیقا“ چیزی كه شما فكر می كنید نباشد ، ممكن است از آن خسته شده باشید ، یا ممكن است ترافیك آن زیاد باشد . دلیلش هر چه باشد ، باید مراحلی را انجام دهد تا از لیست سرو خارج شود .
دریافت كمك از لیست سرو
برای اینكه مشخص شود لیست سرو خاصی از چه گزینه هایی استفاده می كند ، می توان از خود لیست سرو كمك گرفت . برای اخذ اطلاعات كمكی ، اعمال زیررا با لیست سروی كه در آن مشترك هستید انجام دهید .
اخذ اطلاعات كمكی
1 پیام پست الكترونیكی ساده ای به آدرس لیست سرو یا مدیر لیست سرو ارسال كنید . این آدرس مشابه با آدرسی است كه پیام اشتراك خود را به آن فرستادید.
2 فیلد Subgect را خالی بگذارید .
3 در بدنه پیام ، Help را تایپ كنید .
4 اگر امضایی دارید كه پیام الحاق میشود ، باید هنگام ارسال این پیام از آن صرف نظر كنید .
5 باید پس از چند ثانیه ، پیامی را دریافت كنید ،زمانی كه لازم است پیام برگردد ممكن است متغیر باشد .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود تحقيق در مورد اينترنت چيست
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir