مقاله طراحي استراتژي کنترل فازي و مدلسازي قواي محرکه هيبريد هيدروليکبراي کاميون خدمات شهري دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحي استراتژي کنترل فازي و مدلسازي قواي محرکه هيبريد هيدروليکبراي کاميون خدمات شهري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي استراتژي کنترل فازي و مدلسازي قواي محرکه هيبريد هيدروليکبراي کاميون خدمات شهري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در این مقاله ایدهی بازیابی و ذخیره انرژی ترمزی و استفادهی مجدد آن هنگام شتابگیری برای کامیون خدمات شهری ارائه شدهاست. در مرحلهی اول، سیکل رانندگی یک خودروی خدمات شهری در شهرتهران استخراج شدهاست. در مرحلهی بعد، قوای محرکه هیبرید هیدرولیک با هدف بازیابی بیشترین انرژی جنبشی خودرو در حین ترمزگیری طراحی شدهاست. در این قسمت یک استراتژی کنترل قانونمند غیرفازی برای مدیریت انرژی مجموعهی هیبرید بکاررفتهاست. پس از طراحی سیستم، کامیون اکسور 1828 به عنوان کامیون پایه و همچنین المانهای سیستم محرکهی هیبرید هیدرولیک در نرم افزارMATLAB/Simulink مدلسازی شدهاند.در قسمت پایانی، کنترلر فازی بهعنوان استراتژی کنترل مجموعهی هیبرید طراحی و مدلسازی شدهاست. پس از پایان قسمتهای طراحی سیستم و مدلسازی، مدل با هدف ارزیابی طراحیهایصورتگرفته، شبیهسازی شدهاست. نتایج حاصل از شیبهسازی مدل کامیون در سیکل رانندگی استخراج شده نشان می دهد که مصرف سوخت کامیون پایه با استفاده از سیستم محرکهی هیبرید 13 درصد کاهش مییابد. بعلاوه، کنترلر فازی طراحیشده، این مقدار را بهبود میبخشد
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید