عنوان : مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز :



تعداد صفحات:10
چکیده:
شرکتها به دنبال به کارگیری روش های نوین به عنوان مزیت های رقابتی و نیل به بهبود مستمر هستند. یکی از این ابزار ها مدیریت ارتباط با مشتری است که با توسعه فناوری و ارتباطات، با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک برشمرده می شود .این پژوهش با هدف بررسی تاثیرe-CRMبر وفاداری مشتریان در شرکت پارس آنلاین شیراز انجام گرفته است . لذا ماهیت تحقیق از نوع کاربردی و روش تحلیل داده ها همبستگی و رگرسیون می باشد . جامعه آماری مشتریان با حجم نامحدود در نظر گرفته شده و تعداد نمونه آماری 170 نفر انتخاب گردید . ابزار جمع آوری اطلاعات عبارت است از دو پرسشنامه محقق ساخته که بر اساس اصولe-CRMو مولفه های وفاداری مشتری تدوین گردیده اند و توسط روشهای علمی روایی و پایایی آن تایید شده است . پایایی پرسشنامه اول و پرسشنامه دوم به ترتیب با ضریب آلفای کرونباخ 0813 و 0857 به تایید رسیده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که استقرار سیستمe-CRMدر این شرکت باعث افزایش رضایت مشتری، همکاری بهتر با مشتریان، تعهد قانونی به مشتریان اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت و به طور کلی وفاداری بهتر مشتریان می شود

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي تاثير وجود مديريت ارتباط با مشتري الکترونيک e-CRM بر وفاداري مشتريان مطالعه موردي: شرکت پارس آنلاين شيراز
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir