نگاشت و تبيين چهارچوب مفهومي-توسعه اي روابط علي ميان تکنيک هاي بازاريابي رابطه مند، مديريت زنجيره تامين و رضايتمندي مشتريان؛ با رويکرد مدل سازي معادلات ساختاري(مطالعه موردي: شرکت هاي تامينکننده تجهيزات دندانپزشکي)
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
قیمت قبلی پروژه : 39,900 تومان
قیمت پروژه : 29,400 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید