توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت سیستم عامل های موبایل دارای 15 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت سیستم عامل های موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت سیستم عامل های موبایل

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت سیستم عامل های موبایل

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت سیستم عامل های موبایل :

اسلاید 1 :


سیستم عامل موبایل چیست؟

در ابتدا تلفن های همراه دارای ساختار پیچیده ای نبودند . سخت افزار محدود نیاز به نرم افزارهای پیچیده نداشت ، تا اینکه شرکتهای مطرح ساخت گوشی های تلفن همراه نسل های دوم و سوم گوشی های خود را عرضه کردند .

این گوشی ها دارای امکانات سخت افزاری بیشتری بودند که شامل سی پی یو ، رم و هارد بوده و تقریبا به صورت یک کامپیوتر کوچک طراحی شدند . در این زمان بود که این شرکتها به اهمیت نرم افزار در این گوشی های پی برده و رقابت نرم افزاری در کنار رقابت سخت افزاری شروع شد .

اسلاید 2 :

انواع سیستم عامل ها

با توجه به امکاناتی که دیگر تقریبا همه ی موبایلها دارای آن هستند  مثل دوربین – ضبط وپخش صوت و فیلم – صفحه رنگی و ;. مهمترین اصل دسته بندی را شاید بتوان سیستم عامل گوشی نامید . پس برای شروع باید دو چیز را در نظر گرفت و موبایلها رابطور کلی در یکی از آن دو شاخه ی اصلی و کلی قرار داد و آن ، این است که آیا موبایل مورد نظر دارای سیستم عامل است یا فاقد آن .اگر موبایلی فاقد سیستم عامل باشد از یک پلـــــت فرم ساده مثل جاوا استفاده می کند.

گوشی‌هایی که همراه سیستم عامل عرضه می شوند به اندازه محسوسی از لحاظ قابلیت و قیمت با گوشی های موبایل فاقد سیستم عامل متفاوتند. سیستم عامل، شما را قادر می‌سازد که انواع نرم افزارهای مورد نیاز خود را روی گوشی نصب کنید و قابلیت‌های گوشی موبایل خود را افزایش دهید.

اسلاید 3 :

شرکت نرم افزاری سیمبین برای اولین بار در ماه ژوئن سال 1998 به صورت کاملا مخفی و خصوصی برای کار بر روی سیستم عاملی برای کار روی موبایل ها تاسیس شد .

مقر اصلی این شرکت در انگلیس تاسیس شد اما هم اکنون دارای حدود 750 کارمند در کشورهای انگلیس ، ژاپن ، سوئد و آمریکاست که درکار تحقیق و برنامه نویسی برای گسترش سیستم عامل و نرم افزارهای آن هستند .

تا اواخر سال 2003 هیجده موبایل از پنج شرکت معروف سونی ، نوکیا ، فوجیتسو ، موتورولا و زیمنس با این سیستم عامل عرضه شد و علی رغم قیمت بالا مورد استقبال قرار گرفت .

اسلاید 4 :

Multitasking ، MultiThreading–

– مدیریت حافظه

–این سیستم عامل می تواند روی موبایل های امروزی فوق العاده   سریع کار کرده و حداقل مشکل را داشته باشد .   

 ها میباشد.event – مبنای کار این سیستم عامل بر اسا س

 میباشد.c – زبان اصلی برای برنامه نویسی آن  

 – سی پی یو زمانی كه برنامه‌های كاربردی مستقیماً با یك رویداد   (active object)ارتباطی نداشته باشند، خاموش می‌شود.

سیمبین پرطرفدارترین سیستم عامل دنیای همراه های هوشمند است.

 

اسلاید 5 :

1) اسمارت فونهای سری 60

2) اسمارت فونهای سری 80

3) اسمارت فونهای سری 90

 UIQ 4) اسمارت فونهای

اسلاید 6 :

تمامی گوشی های که از این سیستم عامل استفاده می کنند در واقع ازنوع خاصی از ویندوز مخصوص گوشی بهره می برند ، اغلب این گوشی ها استفاده های تقریبا تخصصی دارند .

ویژگی ها:

  .net framework – قابلیت نصب

 java,c,c++ – پشتیبانی از زبان های

– قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی

– برنامه های کاربردی و رایگان بسیاری برای آن در اینترنت وجود دارند.

– پشتیبانی شرکت های قدرتمند

:معایب

     نیست و کاربر تاثیری در ایجاد تغییرات ندارد.Open source –

– مبلغ اضافه بابت ویندوز گوشی باید پرداخت شود.

:زیر مجموعه ها

Pocket pc

Smart phone

اسلاید 7 :

ویندوز فون 7 در راه کامل کردن سری ویندوز موبایل گام بر می دارد اما حساب آن را باید کاملا از ویندوز موبایل جدا دانست و این یعنی برنامه هایی که برروی ویندوز موبایل عرضه شده بودند بر روی ویندوز فون 7 اجرا نخواهند شد و ویندوز موبایل هم دیگر توسعه پیدا نمیکند.

مایکروسافت می خواهد تولید کنندگان تلفن همراه ویندوز موبایل را فراموش کنند و فکرشان را برروی استفاده از سری فون 7 متمرکز نمایند.

اسلاید 8 :

در حال حاضر شرکت موتورولا بیشترین محصول را بـــــرای این سیستم عامل طراحی کرده است. ضمن اینکه این شرکـــت سیستم عامل خود را با همکاری شرکت سان و پلت فرم جاوایش ارائه کرده
لینوكس سیستم‌عامل جدیدی است و به همان دلیل نرم‌افزارهای زیادی برای این سیستم‌عامل در بازار وجود ندارد.

اسلاید 9 :

اندروید به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های

هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود.

اندروید بر پایه لینوکس ساخته شده‌است. شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است.

اندروید یک پلتفرم متن باز بر پایه لینوکس است که توسط شرکت گوگل تولید شده .و به بازار عرضه گشته است

این سیستم عامل رویای اتصال دائمی گوشی های همراه به اینترنت را به واقعیت .تبدیل کرده است

هیچ محدودیتی برای فعالیت توسعه دهندگان برنامه های این پلتفرم وجود ندارد. همین توانایی تسلط بر قدرت توسعه دهندگان و استفاده از تمامی آنها (بدلیل متن .باز بودن) دلیل اصلی قدرتمندی آن است

متن باز بودن این سیستم عامل، به طور باور نکردنی آن را برای بسیاری از .توسعه دهندگان نرم افزارها جذاب و خوشایند ساخته است

اسلاید 10 :

بلک بری قبل از آنکه بعنوان بهترین موبایل هوشمند برای استفاده از پست الکترونیک مورد توجه واقع شود،کار خود را به عنوان یک پیجر دوطرفه خوب آغاز کرده بود. این نام همچنین به عنوان یک مدل جامع سخت افزاری و نرم افزاری درخشش خاص خود را در ارزیابی های انجام شده نشان داده است .

سابقا این تلفن همراه توسط شرکت ها به کارمندان وافراد مرتبط با آنها ارائه می شد، زیرا پشتیبانی از این موبایل توسط سرورهای عظیم بلک بری برای تمام کشورها انجام می گرفت.

این سرورها خدمات بلک بری را همراه با پست الکترونیکی شرکت ها به شکل یک پارچه و همراه با امنیت و پشتیبانی کامل ارائه می کردند.

بلک بری یکی از بهترین تجربه های استفاده از پست الکترونیک در همراه های هوشمند است

کار با سیستم عامل بلک بری واقعا ساده است و همه چیز با سادگی و از روی سلیقه به شکل آیکون در سطرهای متوالی در برابر کاربر قرار دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir