توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت تحلیل بازی assassin creed دارای 45 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تحلیل بازی assassin creed  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت تحلیل بازی assassin creed

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت تحلیل بازی assassin creed

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل بازی assassin creed :

اسلاید 1 :

این شركت درحال حاضر شعبه های بسیاری در بیش از 20 كشور مختلف جهان دارا است.

این شركت از سال 2004 به بعد به عنوان سومین شركت مستقل بازی های رایانه ای اروپا و هفتمین شركت مستقل در آمریكا شناخته می شود.

پس از آشنایی مختصر با شركت بازی سازی یوبی سافت، در ادامه به تحلیل یكی از مهمترین تولیدات این شركت با عنوان Assassin’s Creed  پرداخته و آن را از ابعاد مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار خواهم داد:

اسلاید 2 :

داستان بازی Assassin’s Creed بر اساس یك نظریه علمی پایه ریزی شده است و در این خلال، ماجرایی تاریخی را نیز دنبال می كند :

طبق یك نظریه علمی (البته این نظریه هنوز اثبات نشده است) ، هر انسان یا حیوان ، خاطرات و حافظه گذشتگان خود را درون دی ان ای (DNA) خود حمل می كند. بدین ترتیب دانشمندان می توانند با دسترسی به این بخش خاص از دی ان ای و شكاندن قفل ژنتیكی آن، به خاطرات گذشتگان یك فرد دسترسی پیدا كنند.

اسلاید 3 :

در سال 2012 گروهی از دانشمندان متخصص علم ژنتیك در شركتی به نام آبسترگو(abstergo)  موفق به ساخت دستگاه بسیار پیچیده ای به نام آنیموس (Animus)  می شوند كه می تواند با نفوذ به بخش حفظ خاطرات در دی ان ای انسان ها، قفل ژنتیكی آن را شكسته و به خاطرات اجدادی آن ها دست پیدا كند.

    تصویر آنیموس را

   در اسلاید بعدی مشاهده

       می کنید .

اسلاید 4 :

البته بعدها معلوم می شود كه این شركت در لوای آزمایشات علمی خود، اهداف سیاسی خاصی را دنبال می كند و قصد دارد با دستیابی به خاطرات گذشتگان افرادی كه اجداد آن ها در زمان جنگ های صلیبی می زیسته اند، اشیائی باستانی را به دست آورند. این اشیاء از این حیث مورد توجه روسای این شركت قرار دارند كه آن ها را ابزاری برای كنترل سرنوشت دنیا می دانند.

اسلاید 5 :

طبق ادعای آن ها این اشیاء در زمان جنگ های صلیبی توسط برخی از فرماندهان ارتش مسلمانان و صلیبیان در مكان های نامعلومی مخفی شده اند و خبری از مكان احتمالی آن ها نیز در دست نیست.

 بدین منظور آن ها سعی می كنند با گزینش افرادی خاص كه احتمالا اجداد آن ها از جنگجویان صلیبی یا مسلمانان بوده اند، و از طریق بازسازی خاطرات اجدادی آن ها (همان خاطراتی كه در دی ان ای افراد ذخیره می شود) به مكان احتمالی اشیاء گمشده دست پیدا كنند.

اسلاید 6 :

نحوه گزینش این افراد هم در نوع خود جالب توجه است. برای انتخاب افراد مورد نظر، سازندگان بازی بازهم به سراغ یكی دیگر از نظریه های علم پزشكی رفته اند:

“رفتارهای اجتماعی یك فرد در حال حاضر، نوعی میراث ژنتیكی است كه از نیاكانش به او ارث رسیده است”.

البته درمورد صحت این نظریه تردیدهای بسیاری وجود دارد و هنوز از طرف مجامع معتبر پزشكی به طور رسمی تایید نشده است

اسلاید 7 :

به طور مثال :
 اگر فردی پزشك است ، یكی از مهم ترین علت های گرایش او به شغل پزشكی می تواند گرایش اجداد او به این شغل باشد. یعنی اگر بتوانیم به بخش حفظ خاطرات در دی ان ای این فرد دست پیدا كنیم و موفق به شكستن قفل ژنتیكی آن
شویم، خواهیم دید كه گذشتگان این فرد اكثرا پزشك بوده اند

اسلاید 8 :

با توجه به این نظریه ، مسئولان شركت آبسترگو تصمیم می گیرند تا سوژه های مورد نظر برای آزمایش خود را از بین افرادی انتخاب كنند كه درحال حاضر جنگجو و یا قاتل باشند ؛

به نظر آن ها این افراد می توانند اجدادی جنگجو

داشته باشند و چه بسا در این بین جد یكی از آن ها

 به دوران جنگ های صلیبی نیز ارتباط پیدا كند.

اسلاید 9 :

برای انجام این آزمایش 17 نفر از قاتلین و آدمكش های حرفه ای از سراسر دنیا شناسایی شده و طی عملیات های مختلف آدم ربایی، همگی به محل آزمایشگاه انتقال پیدا می كنند.
 آزمایش های پیچیده برای شكستن قفل ژنتیكی این افراد آغاز می شوند و سرانجام یكی از 17 نفر برای انجام پروژه سری شركت مناسب تشخیص داده می شود.

اسلاید 10 :

این فرد مردی حدودا 30 ساله به نام

   دزموند مایلز (Desmond Miles) است كه خاطرات اجدادی او به دوران سومین جنگ صلیبی و یكی از اعضای مهم فرقه قاتلین به نام الطیر ابن لا احد

(Altaïr ibn La-Ahad)   

   مرتبط می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir