توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله غنی سازی های ورمی کمپوست با تیمارهای مختلف (باکتریایی و شیمیایی) و تاثیر آن بر فتوسنتز، هدایت روزنه ای، عملکرد بذر و تعداد خوشه در گیاه کلزا دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله غنی سازی های ورمی کمپوست با تیمارهای مختلف (باکتریایی و شیمیایی) و تاثیر آن بر فتوسنتز، هدایت روزنه ای، عملکرد بذر و تعداد خوشه در گیاه کلزا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله غنی سازی های ورمی کمپوست با تیمارهای مختلف (باکتریایی و شیمیایی) و تاثیر آن بر فتوسنتز، هدایت روزنه ای، عملکرد بذر و تعداد خوشه در گیاه کلزا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله غنی سازی های ورمی کمپوست با تیمارهای مختلف (باکتریایی و شیمیایی) و تاثیر آن بر فتوسنتز، هدایت روزنه ای، عملکرد بذر و تعداد خوشه در گیاه کلزا :



تعداد صفحات:5
چکیده:
کلزا به عنوان یکی از مهم ترین گیاهان روغنی در سطح جهان مطرح می باشد. غنی سازی ورمی کمپوست می تواند اثر بخشی آن را افزایش دهد. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر غنی سازی ورمی کمپوست بر عملکرد بذر، تعداد خوشه و شاخص های فتوسنتز و هدایت روزنه ای در گیاه کلزا انجام شد. برای این منظور تیمارهای باکتریایی و کودی در چهار سطح با خاک مخلوط و پس از 4 ماه شاخص های مذکور اندازه گیری شد. نتایج نشان داد به جز تیمار VC+N (ورمی کمپوست غنی شده با اوره) بقیه تیمارهای ورمی کمپوستی اختلاف معنی داری در مقدار هدایت روزنه ای و فتوسنتز نداشتند. با افزایش سطح تیمارها مقدار هدایت روزنه ای و فتوسنتز افزایش یافت. تیمار VC+NSP (ورمی کمپوست غنی شده با نیتروژن، گوگرد و فسفر) دارای بیشترین مقدار وزن بذر و تعداد خوشه بود و تیمار VC+N دارای کمترین مقدار این دو شاخص بود. با افزایش سطح تیمارها مقدار وزن کل دانه و تعداد خوشه ها بیشتر شد ولی سطح چهار تیمار VC+NSP مقدار عملکردش کاهش یافت. در نهایت مشخص شد غنی سازی ورمی کمپوست در صورتی که با تیمارهای مناسب انجام گردد می تواند نتایج بسیار موثری بر عملکرد گیاه کلزا داشته باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir