نگاشت و تبیین چهارچوب مفهومی-توسعه ای روابط علی میان تکنیک های بازاریابی رابطه مند، مدیریت زنجیره تامین و رضایتمندی مشتریان؛ با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: شرکت های تامینکننده تجهیزات دندانپزشکی)
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
کد پروژه : 633919
قیمت قبلی : 39,900 تومان قیمت : 29,400 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید
تعداد کل پیام ها : 0